!

Indo bara sover och jag har inge att göra så tänkte att jag skulle skriva lite här i brist på annat..

Alla har skrivit sammanfattningar av 2010 funderade på att göra de men kom bara på 2 saker som var bra ungefär.. Haha.. 2009 var ju mkt bättre.. Men vi skiter i de.. 2011 hoppas vi blir bättre än 2009 och absolut bättre än 2010.. Jaja då är frågan vad jag ska skriva om ?

Skolan har ju som sagt dragit igång igen och jag är redan skol less och det har bara gått en vecka ! Hur ska jag orka 3 terminer till innan studenten ? Bra fråga.. Kämpa på maja säger jag då ! Önskar att allt var som förr och att man gjorde massa roliga saker och massa skit.. Nu ska vi inte skriva om de för blir bara så negativ på livet..

Som sagt så har livet vänts upp och ner sen jag börja på grans, jag har flytta först till elevhem och sen i lägenhet, har skaffa ny hund, nya vänner, nytt liv och allt är helt tvärt emot vad det var hemma i ökx.. De är väl både bra och dåligt allt som hänt tkr jag nog ?! Nya vänner är ju alltid bra men har tappa dom flesta gammla, är ju bra att flytta och skaffa eget liv och lära sig bo själv, men tråkigt att inte få vara hemma eller att vara så långt ifrån hemmet, skaffat ny hund som ger mig mer kunskaper och som då blev jätte jobbig som jag har fått kämpa med, men har lärt mig mkt på vägen med han... Allt tar på krafterna men de är väl de man lär sig av? Träffar mina syskon mer sällan vilket är en tråkig sak eftersom jag trivs bra med dom och älskar dom.. '

Ibland känns de ut som att jag inte känner någon i ökx nå mer.. Är som en ny inflyttad då jag kommer dit på lov osv fast jag bott där hela mitt liv.. Här i öjebyn känner jag mig mer hemma eller vad man ska säga.. Ökx kommer alltid vara mitt hem och jag kommer alltid sakna den platsen och kommer kanske flytta dit igen när jag gått ut ? Men tyvärr så håller den kommunen på gå under eller något.. Den består av skitsnack, dåliga saker och inga jobb ? Ja vi får se vad som händer i livet om jag flyttar tillbaka eller inte.. Hoppas på de men ändå inte eftersom den är som den är..

Nu ligger jag iaf och lyssnar på musik och undrar vad jag ska göra.. Har lust att dra in till stan men som sagt kan jag inte lämna min dog i lägenheten eftersom mina grannar är sur tanter.. Så jag tror jag ska ta en prommis och komma på andra tankar eller kanske bara lufta hjärnan ! Aja vi får se vad jag ska hitta på..

Hoppas helgen går sjukt sakta så man slipper skolan på ett tag men ändå inte eftersom helgerna är så jävla tråkig.. Hade jag haft något i ökx att åka hem till hade jag nog åkt hem dom flesta helgerna men just nu har man ju inte de och då känns de inte värt de.. Hade man kommit hem till nå mer än bara familjen hade jag kunna offra mig att tjorva med hunden på bussen åka 1 timme till luleå sitta där i 2 timmar och sen 1½ timme hem.. betala över 400 kr på en helg i bussen och allt de.. Men nu är de ju inte så.. Aja nu ska jag sluta skriva och snoooka på nån blogg eller nå sånt kul och fördröja tiden !

Hejsvejs i lingonskogen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0