IngetLIV.SE

FAMILJ

Är dina föräldrar skilda? - Nej
Har du några syskon & isåfall vad? - Daniel, Simon, Linnea & Frida
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - nej
Bor du i lägenhet? - Ja
Har du eget rum? - Ja
Har du enfärgade tapeter? - Ja
Har du iordning i ditt rum? - Nej men lite i lägenheten..
Har du en tv i ditt rum? - Ja i lägenheten
Stor eller liten säng? - 90s hemma, 120s eller nå i öjebyn
Är dina syskon jobbiga? - Nej
Har du dator på ditt rum? - Nej


SISTA SOM

Du fick en puss av? - Indo
Sov med dej i samma säng & när?- Indo, förra helgen
Du delade ett riktigt skratt med? - Vet inte..
Du gick på bio med? - Ingen aning, är år sen jag var på bio ! :P
Du höll i handen?
- Vet inte ?
Du gick på stan med? - Mami & Linnea tror jag
Delade en pizza med dej? - Vet inte?
Du ringde? - Mamma
Skicka ett sms till dej? - Vet inte
Du kramade? - Indo

ÖVRIGT

Har du nånsin haft utegångsförbud? -  Nej
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - haha, Nej
Längtar du till sommarn igen? - Absolut..
Mår du bra när du kollar i spegeln? Ibland
Vill du ha barn? - Ja
Har du gjort något olagligt? - Vet inte?
Vill du så får du gärna berätta vad?- Kört bil, skoter och sånt skit..
Har du några tatueringar/piercingar? - Öronen, läppen
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Jofan
Vem städar oftast ditt rum? - Jag själv..
Favoritplats på jorden? - har nog ingen vad jag kommer på ?
Längtar du dit? -
Gillar du att sjunga? - Jo om jag är ensam..
Har du egen dator? - Nej
Hur mår du idag? - Bra
Gillar du din klass? -  Mjo
Har du mycket pengar just nu? - Nej
De värsta du vet? - Svek
Vad vill du jobba med sen? - Hundar tror jag ?
Kommer du ha förhållande när du går ur skolan? - Ingen aning ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0