Skriv nå kul här!

19 dagar tils vi far till London! NERVÖS SOM FAN! och Cassa är angry för att alla är så nervösa!

Jag sitter och spelar nå cp spel som typ 5 åringar spelar, och så jag då! =)

Idag har vi ätit hamburgare, jag har ABSOLUT inte en enda komentar om den! 

Cassa blev nu mer ANGRY! Åjåj! Nu kommer hon här och ska äta upp mej!!! Näää, hon bara satt sig brevid mej! =)

Nu efterlyser vi toy! DEN SOM HAR TOY ANMÄLER SIG TILL MEJ GENAST! HIHI!

Den blev många mellarum mellan raderna nu =) och det blev många mellan nu också! =) och många smilys också=) =)

Från det ena till det andra, Cassa har just upptåckt sin tunga, sååå nu har hon väldigt kul med den. hihi! Nu blev det nog lite pinsamt för Cassa så jag ska försöka att inte skriva om henne nu nå mer! =)

Om ni vill veta något lärorikt så kan jag säga att från början var alla samer jägare och renskötare, fast nu så har typ 17 000 vanliga jobb! Det har jag lärt mej idag på SOn =)

Nu till något mycker mer intressant och viktigt, vi slutar om typ 40 min =) JIPPIE!

Hejs svejs lingonrejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0