Du är mitt ALLT <3

Jag älskar dig Freddy Cramling mer än något annat.
Du betyder allt för mig. Det finns inte ord att beskriva hur mycket kärlek jag vill ge till dig!
Du är något extra i mina ögon, som en diamant eller något liknande.
Snart har det gått 3 år sen vi började skriva med varandra, 3 år sen jag blev förälskad i dig, dom 3 bästa åren i mitt liv ! Jag hade precis fyllt 13år då vi blev tillsammans och du var 16år då.
Så små vi var. Jag måste säga att jag har mognat fort tack vare dig!
Det är något jag är glad för.
Jag minns våran första puss, vi hade umgåts jag var blyg sa inge och du och Nina gick och prata sen skulle jag hem så vi gick till Nina och utanför hennes hus fick jag min första riktiga puss av den jag älskar mest !
Den pussen kommer jag aldrig glömma ! :)  
Du är den finaste i mina ögon, det finns inte en sak i hela världen som är mer världefullt är just du!
Jag älskar dig mer än något annat, du betyder bara mer och mer för varje dag som går och jag kommer aldrig låta någon ta dig ifrån mig och jag kommer aldrig lämna dig. Du är min prins och det kommer du alltid vara ! :)
Älskar dig mer än något annat <3

1 NOVEMBER 2006 - OCH FÖRALLTID<3



Jag älskar dig mest av allt i hela världen <3
Föralltid vi två !
1 November 2006 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0