Snart..

.. är det sommarlov ! :) Sköönt de (: Bara 11 dagar kvar.. Nu ikv har vi våran musikalföreställning med skolan och sen är vi lediga i morgon och sen är det några få dagar att komplitera upp betygen ! :) Jag fattar inte vad det är med mig , jag sparar alltid allt till sista veckan så jag får jobba som en galning.. Men då jobbar jag ju för betygen oxå ! Sen jobbar jag hela sommaren och känar mig en massa stålar och sen flyttar man till pite utan älski :( Men han kommer ju ändå jobba.. helt jobbigt att klara sig utan han ! Men men livet måste ju gå vidare ändå !! :) Får ju iaf träffa han på helgerna :) Men det blir nog mest troligt en ny hund då millan får valpar som jag ska ta till grans, sen funderar jag på att ta Sally för att få lite utmaning ? Men får ju som se hur det blir med de :) Som sagt nu har man bara 11 dagar kvar sen slipper man äckelskolan där ! :) Fast då blir de ju svårare att få betyg oxå ! Men nu ska jag rulla vidare och hitta nå god mat ! Ha de . Pusshejs <3

Älskar dig Freddy Cramling så otroligt mkt! Det går inte och förklara hur mkt du betyder för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0