Fredag kväll..

.. har man tillbringat med tjejerna hemma hos Emma..

Vi börjar väl på morgon åkte till mamma för att sminka frida.c till balen sen hjälpte jag Linnea och Kajsa med Fridas frisyr och sedan hjälpte jag henne på med klänningen sen gick vi till parken för att se alla som gick balen ! Efter alla hade kommit och gått och vi hade fota alla gick vi till mamis affär och sen åkte jag till ug när jag kommer till ug frågar tjejerna om jag ska komma och bada pool hos emma och då åker jag dit med ninas mamma och så dillar vi tjejer lite och tjocka oss :) Sen hoppa vi i poolen där vi har suttit och pratat i flera timmar och sedan upp från poolen hjälpte emma att stänga den sen for ida och Nina hem och jag vänta på mamma som kom just där efter. For hem då och åt mat för var hungrig som fan. Nu sitter jag här och ska försöka hålla mig vaken till Älski kommer hit så vi får mysa. Saknar han som fan ! Hoppas bara att han inte kommer allt försent ! En lyckad kväll iaf. Mer planer än väntat ! Men nu ska jag rulla vidare ! Vi hörs. Pusshejs <3


Jag älskar Freddy Cramling mest av allt <3
1 Novermer 2006 och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0