Bingo kväll i Lansjärv!!

Blev mer än lyckad, eftersom att jag vann 500 kr ! :) Hade kunna vara 1000 men var tvungen dela med en tant som fick bingo samtidigt ! Men bättre än inge alls :) Nu blir det bingo varannan tisdag för mig för jag jobbar varannan .. :) Fan sjukt glad jag blev igår! :) Satt där helt tyst och prica nummrerna dom sa sen mitt i allt sa jag " jag tror jag har bingo?!" och sen sa jag "Freddy har jag bingo?" och freddy bara " men jaaa" och så tuta han :D ahah.. SKÖÖÖNT SOM FAN ! Men nu ska jag göra mig klar för jobbar idag.. 16.00- 21.00 :/ VILL INTE JOBBA !! Pusshejs <3

Älskar Freddy Cramling mest <3

Kommentarer
Postat av: Idaa

Haha jofan , men det var väl bra att nån fick turen iallafall i våran bil =) Haha puss <3

2009-07-08 @ 15:40:59
URL: http://idanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0