:)

Hallå !! :) Idag har man varit på skolan sen till mamma och gjort lääxa och gossa med hundarna. Gjort bort nästan all läxa som sköönt :) Och MVG uppgifter har jag oxå gjort :) Liiite pluggis jag är :) haha, men efter mami stängde for jag hem och gjorde mig klar sen ug . På ug var de nå band som spela hyfsat bra ?! :) Sen har man umgåts med brudarna och nu e man i grelsbyn :) Ska sova här(: I morgon blir de att vara hemma för ingen verkar ska göra nå ?! Ska iaf ta en låång dusch om int Papi e hemma och sen ska jag sova eller nå ? Som de känns ut nu . På kvällen blir de att vara hemma med hundarna för Mami och Papi ska och suppa .. Tråkigt för ville till lans och köra skoter med Friitta och Ninaah men får bli en annan dag.. Det jag gör på en vecka är mån-fre skolan och lääxor och fre-sön tofflar jag.. har ingee liiv !! Men nu ska jag int vara negativ.. Ska rulla vidare :) Pusshejs <3

Jag älskar Freddy Cramling <3
1 November 2006 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0