Sportig...

.. dag idag :) Åkt skidor 5 km med Ems i lappis och sen tränat med Frida och André :) Skönt skönt ! :) Mitt nya liv har ju börjat idag :) Lika bra att börja idag än i morrn :) Tihi, ikv ska man nog bara vara hemma och toffla ?! Men men i morrn e de nyår då ska man vara ute med alla fyllon och kolla till Freddy, själv är jag nykterist !! :) Vrf dricka ? Bara onödigt , slöseri med pengar + allt annat :) Tihi, duktig flicka jag är !! :D Har nyss färga håret på frida oxå .. hoppas de blir bra :) Men nu ska man ta och rulla vidare :) Raaaooouuw :) Pussshejs <3

/ Maya Andersson


Kärleken är som en fjäril, håller man den för hårt krossar man den och håller man den för löst flyger den iväg!


 


Älskar dig Freddy Cramling <3



Mina systrar och jag ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0