BORING !!

Har du pojkvän? Nej
Vilken hårfärg har du? Brunt
Hur gammal är du? 17
Vad ska du göra ikväll? Typ äta godis och chilla :P  
Är du ofta seriös? Beror på humöret :P
Gillar du att kramas? Jofan
Hur många biologiska syskon har du? 4
Har du utländska föräldrar? Nej
Saknar du någon just nu? Jofan
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisar :P  
Bada eller Sola? Båda
Har du fräknar? Nej
Favorit godis? Typ allt :P
Anser du att du är stark? Nej inte speciellt
Är du kittlig? Som fan
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Freddy
Älskar du honom fortfarande? Ja
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson Satio 
Har den kamera? Jofan
Vad har du på dig nu? Mjukisar och en tjocktröja
Hur mår du? Bra
Vart har du ont någonstans? Halsen och skallen 
Vem kramade du sist? Indo
Vem pussade du sist? Indo
Vem vet mest om dig? Jag vet inte..
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? typ kring 20 ?
Tänker du gifta dig?
 Hoppas de..
Är du förlovad? Nej
Har du något fint halsband? Säkert
Är du bisexuell / homosexuell? Nej 
Tre namn jag lyssnar till: Maja, majken, majlis 
Någonting jag tycker om med mig själv:  Att jag är smal och vågar säga vad jag tkr..
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är ful i munnen och lite för envis.
Detta är jag rädd för: Att dö, spindlar och massa mer..
Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kärlek och Indo
Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå in på sjukhus, ligga still för länge och inte låta bli att äta..
Detta tycker jag om att göra: Vara ute, vara med vänner, vara bland djur, Hundar, umgås mm..
Detta vill jag göra just nu: Sova
Bästa känslan: Att vara kär
Värsta känslan: Ångest, oälskad mm..
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Vara sig själv, gilla mig och sånt..
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Massa saker..
Dricker helst: Vatten
Vad lyssnar du på just nu? Skidor på tv :P 
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort de men skulle vilja testa.. Men tror jag inte sku våga för är sjukt höjd rädd :P
Kan du alla orden i nationalsången? Nej absolut inte!
Klarar du att tanka själv? Ja har gjort de 1 gång :P
Kan man vara vän med sitt ex? Absolut :)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? De vanliga..
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med Indo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0