Så less..

.. på att vara på skolan !!

Har precis gjort engelska prov och de gick då åt helvete och de skiter då jag i för jag hatar engelska mest av allt och den kan dra sig i röven och fara låååångt åt helvete.. Orkar verkligen inte med nå mer skola behöver sommarlov.. Nästa vecka åker jag då hem onsdag verken jag får eller inte för jag vill inte vara här nå mer.. Fattar inte vad lärarna tänker då dom lägger alla prov just innan sommarlovet.. Ofta man har kvar nå energi till att plugga och göra prov ?! NEJ !!

Engelska prov idag då.
Etologi prov i morgon.
redovisning idag.
läsa ut 3 fitt böcker till nästa vecka.
omprov i matte nästa vecka.
och så omprov i engelskan om jag nu ska göra den.

Sjukt less och allt kan ju fara långt åt helvete. Vill helst bara fara någonstans och vara själv och bara döööö !! Sen då man har fått sommarlov kan jag komma tillbaka men skolan orkar jag verkligen inte med !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0