Måste skärpa mig!!

Nu måste jag ta mig själv i kragen och börja skriva mera blogg.. Jag är alldeles för tjock för att orka röra mig till datan ! :) Haha.. Nu ska jag vara seriös !  Jag har inte suttit på datan på satans länge pga att jag har börja jobba och på fritiden då jag inte jobbar försöker jag hinna vara med Freddy och Millan därför hinner jag inte med datan för den kommer i andra hand !! Älsklingarna i första datan i andra ! :) Haha.. Har ju iaf börja jobba och kommer käna mig en jävla massa pengar som jag kan leva gott på till hösten då jag flyttar! :) Då kanske det blir en ny hund ? Aja är så sjukt trött för att jag börja kl 9 idag och annars börjar jag kl 2 typ och sover till efter 1 !! då kan ni tänka er hur jag var pigg på morgon ! :) Nu ska man plågas hela sommaren på Nilles sen ska man leva flott resten av året ! :) haha.. okej pengarna räcker nog inte till hela året med ett tag iaf :) Men nu ska jag rulla vidare och hitta på nå ! (: Pussshejs <3

Freddy Cramling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0