-

Träning med hundarna idag ! Kul var de att köra seriöst en gång :) Millan och Sally tyckte oxå att de var kul ! :) Men jag tror jag sprang mer än dom :) haha.. Sen har jag cykla med dom just i hund kärran och sen har jag och mami cykla till bränna och jag sen vidare till älski sen cykla jag hem :) skönt att röra sig måste jag säga :) Här kommer lite bilder på hundarna ! :) Pusshejs <3

Freddy Cramling <3


Millan och Sally trötta ! :)


prinsessorna <3


Millan och Sally <3


Millan på balansbomen ! :) <3


Prinsessan min hoppar ! :) <3


Sally på A-hindret <3


Trötta prinsessor efter ett tränings pass :)

Kommentarer
Postat av: idaa

haha klart som fan att vi ska :) bara för att våra boys kommer sitta i öl tälten ´hela natten lång ;P dom borde få lite smisk ibland :)



Puss<3

2009-07-12 @ 22:10:07
URL: http://idanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0