Skönt..

.. som tusan var det ute :) Nu har jag vårkänslor. Jag som aldrig rör mig eller aldrig är ute har varit och gått med dom tre små grisarna Danja, Millan och Sally runt byn just. Måste säga att de var riktigt härligt ute :) Har lust att bara vara ute och grilla eller nått sånt men kan man ju inte göra själv så har ingen anledning att vara ute .

Därför ska jag gå och lägga mig på soffan och börja läsa Cesar och hans hundar så man kanske lär sig lite så man sen kan försöka ta itur med Sally och hennes problem..

Får lite små ångest då datan alltid kommer ivägen då man e hemma. Därför ska jag nu gå och läsa lite ska bara hämta glasögonen och sen börjar jag :) Sen kommer kanske Fritta hit :) Hon ville umgås men jag måste vara med hundarna så hon får komma hit isf vilket hon kanske ska :) Men ha de :) Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0