Hallå..

.. Idag har man varit hemma från skolan och så hade ju migrän på morgon såg typ inte nå och sjukt ont i skallen och ingaa alvedon hade vi hemma så inte fick man ta en sån heller... Efter det hade gett med sig så satt man på datan och så har jag lääst lite :) Sen kom Friitta Rober och Benny till mig och så for jag men dom och så har vi varit och kört skooter och nu är vi hos robert.. Sitter här för frida och dom är och kör hon skulle komma snart och då ska vi ju kanske hem för jag måste till nybyn och hämta lite saker till i morgon för då ska vi till boden med skolan på nå museum och sen och bada.. Men men jag vet inte riktigt om jag kommer orka bada.. Men det ser man juu.. Men nu ska jag fara och göra någonting.. ska sova i grelsbyn i natt älsk kommer hem typ 12 vilket betyder att jag kommer sova då men han ville ändå att jag skulle vara hos han. Men nu ska jag fara se vars alla for. Ha de. Pusshejs <3

Freddy Cramling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0