LESS !!!!

Så satans less allt svammel !! Satan att man int fick bestämma över sig själv ! Och kul som du säger att man ska ha de får man int heller.. har satan knappt hunni vara nåå med älsko !! Fredag var vi på ug just sen somna vi svin tidigt sen idag har ja haft konfa och han har varit och kört i ötå sen så har nå skit band spela på ug så där träffa ja han int fören de var slut.. sen så fick ja int sova hos han .. så satans less va fan spelar de för roll ? Du är ju knäpp på rikt !! Och direkt börjar du me regler.. satans skiiiiiiit !!! MITT LIV SUUGER !! Men men i morrn hinner man int heller träffa freddy nå för då far han till mjöträsk och jag ,åste vara hundvakt medans min mamma och pappa ska fara till luleå å ja får int komma å int nåå.. har så satans lust att bara fara långt bort utan att sägfa nåå !! Skulle ja ha pengar sku jag ha gjort de.. Hoppas att min mamma int läser de här !! SNOKTANT !! Skönt att avreagera sig på datan !!

Älskar dig Freddy Cramling <3 1 November 2006

image3Hojja !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0