Tidsfördriv !

Har du pojkvän? Nej
Vilken hårfärg har du? Brunt
Hur gammal är du? 17
Vad ska du göra ikväll? Umgås med ökx tjejerna.
Är du ofta seriös? Det beror väl på
Gillar du att kramas? Ansolut
Hur många syskon har du? 4
Har du utländska föräldrar? nej
Saknar du någon just nu? Mjo 
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisar :P
Bada eller Sola? båda
Har du fräknar? nej
Favorit godis? Olika
Anser du att du är stark? haha, nej.. 
Är du kittlig? joo
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Freddy
Älskar du honom fortfarande? Jao
Vad har du för mobiltelefon? Sony ericsson satio
Har den kamera? jo
Vad har du på dig nu? Jenas och tröja
Hur mår du? Bra
Vart har du ont någonstans? ryggen.. 
Vem kramade du sist? Indo
Vem pussade du sist? Indo 
Vem vet mest om dig? Jag vet faktiskt inte.. Är nog Freddy..
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? mellan 20-30
Tänker du gifta dig? tror de
Är du förlovad? nej
Har du något fint halsband? har jag väl säkert
Är du bisexuell / homosexuell? nej
Tre namn jag lyssnar till: Majken, majlis, maja
Någonting jag tycker om med mig själv: Vet inte 
Någonting jag inte tycker om med mig själv: säkert mkt.. 
Detta är jag rädd för: mkt..
Tre saker jag vill ha varje dag: Massa
Tre saker jag absolut inte kan göra: Mkt
Detta tycker jag om att göra: träna hund, umgås med folk och att chilla 
Detta vill jag göra just nu: Ha mat
Bästa känslan: När man är kär
Värsta känslan: Stress
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: spelar ingen roll
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Mkt 
Dricker helst: juice
Vad lyssnar du på just nu? Inget
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej de har jag inte men vill..
Kan du alla orden i nationalsången? haha, Nej.
Klarar du att tanka själv? det gör jag :P
Kan man vara vän med sitt ex? de tycker jag.. 
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inge 
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? ser tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0