tidsfördriv !!

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - Eftersom jag har i läppen så sku jag välja tungan..
2. Vara seriös eller oseriös? - Beror på ?!
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Röd, men tål inte så dricker inte..
4. Brinna upp eller drunkna - Drunkna tror jag..
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner såklart!

OM MIG
1. Vad heter du? - Maja
2. Syskon? - Daniel, Simon, Linnea och Frida
3. Vart bor du? - Överkalix & Öjebyn
4. Hur många barn vill du ha? - Minst 2 tror jag ?
5. Vill du gifta dig? - jofan
6. Favorit tid på dagen? - Beror på
7. Humör just nu? - utråkad, less & trött
8. Sugen på just nu? - Inget speciellt !

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
2. Har du en hund? - Jo 2st !
3. Sover du helst ensam eller med någon? - med någon!
4. Tror du på spöken? - Nja
5. Är du mörkrädd? - Lite, beror på vars jag är!
6. Vad vill du ha just nu? - Ett liv eller nå ?

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Jo
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Absolut
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja
4. Har  du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Ja
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Jo
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej
7. Har du varit på en blind-date? - Haha, nej !
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - JA!!
9. Saknar du någon av dina ex? - Ja
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Mjo
11. Brukar du tänka på dina ex? - Mkt ofta
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Massa

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Nja, men bra vänner..
14. Är du ofta med dina vänner? - Nej inte speciellt..
15. Vad brukar ni hitta på? - Massa roliga saker.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Jodå
17. Vem vet mest om dig? - Freddy

OM DIG
1. Hur lång är du? -  168
2. Vart bor du? - Överkalix & Öjebyn
3. Är du nöjd med ditt rum? - Jodå, största rummet i huset & egen lägenhet i Öjebyn :P
4. Villken är din riktiga hårfärg? - Typ blond !
5. Har du någon sjukdom? - haha, nej ! Kanske damp ibland?
6. Vad har du för ögonfärg? -  Brun/gröna
7. Är du nöjd med dina vänner? - Ja
8. Är dina föräldrar skilda? - Nej
9. Gillar du skolan? - Beror på vad man gör..
10. Hur svarar du i telefonen? - Hallå, tjo, hej, Maja

VAD..
1. Åt du senast? - Hamburgare
2. Drack du senast? - Cola
3. Har du på fötterna? - sockar
4. Lyssnar du på just nu - Pink - Fucking perfekt
5. Gillar du mest hos dig själv? - Inger speciellt ?

Kommentarer
Postat av: renee

men satan är du 168 lång? jag är ju bara 165.5... du vinner :p jag som trodde ja var längre än nån iallafall haha

2011-03-01 @ 05:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0