Tidsfördriv !

Jag saknar - Många
 Jag pratar - Ofta
Jag skrattar - Då de är roligt  

Jag tycker om - Indo
Jag avskyr när folk - Falska och snackar skit !  
Mina närmaste vänner är - Bra

Min första vän hette - Ida
Min första kärlek hette - Freddy
Kärlek är - det finaste som finns.
Min favoritfilm är - det finns flera 

När jag borstar tänderna - Ska jag sova eller så har jag vaknat. 
När jag lagar mat - så är jag hungrig
Jag är rädd för - Smådjur
Jag önskade - massor
Den värsta känslan är - att bli sviken 
Den bästa känslan är - kärlek
Jag vill - ha en tatuering och sommar !
Jag är bäst på - att sova 
Jag är sämst på - att vara vaken en hel film! 
Jag kommer alltid att vara - Mig själv

Det finaste som finns - är helt klart kärlek !
I sommar - så ska jag jobba ! 
Sist jag grät var - Ingen aning ?
Jag kan - Mycket

Min mobiltelefon är - bra !  
När jag vaknar på morgonen - är jag kissnödig !   
Innan jag somnar - tänker jag!
Just nu tänker jag på att - jag kanske ska göra någon nytta ?
Bebisar är - söta när dom är snälla..
Mitt första barn - kommer vara söt !  
Det fulaste som finns är - nån ?
Jag har aldrig - slagit någon på riktigt..

Idag har jag - Chilla
På gymnasiet - går det bara bra !  
Jag vill verkligen -gå klart skolan, skaffa en till hund & ha min dröm i uppfyllelse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0