Helgen..

.. har varit helt okej !¨

På Fredag kom min älskling hit efter att jag hade slutat.. Vi for till min lgh och gjorde taccos eftersom att han fyllde 20 och sen for vi in till stan.:) Sen chilla vi ett bra tag och kolla tv och satt på datan osv.. Sen kom Sanna, Rikard, Hanna, Mimmi, Anton, Frida och Malin på besök.. Efter en liten stund for Mimmi, Anton och Hanna och då umgicks vi med Sanna, rikard, Frida och Malin.. Sen for Frida och Malin och då for jag, Freddy, Sanna och Rikard till stan och ragga och efter de for Sanna och rikard hem.. Efter de så somna typ jag och freddy..

Lördag så chilla vi på morgon kolla tv osv.. Sen for vi in till stan och kolla läget och så.. Sen köpte vi pizza och på eftermiddagen kom mamma, pappa och Frida och då for jag och älsk till lule där vi bowla med Frida och elin och sen for vi till sebbe.. Sen åkte vi hem kolla på tv och sov..

Söndag vakna men tidigt for på utställning här på skolan.. Ställde indo vilket inte gick så bra och sen for jag och älski till lägenheten.. Efter de så kom mamma och pappa och frida till lgh och då åkte vi in till stan och var där ett tag sen så for min älskling till sebbe och sen hem.. Mamma, pappa och frida for hem efter ett tag och då somna jag typ direkt..

Nu sitter jag på skolan och de suger hästballe !! Jag vill hem till min älskling.. Aja nu ska jag dra.. Ha de.. Pusshejs <3

Jag älskar Freddy Cramling mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0