-

JA de är ju varmt idag kanske man skulle ta fram bad kläderna och lägga sig ute och sola ? Menar de är ju grymt varmt ute och jag är ju som lite blek. Skulle vara skönt att ligga ute i VÄRMEN och sola?! Eller?

Nä men skämt och sido!!
Hemma i Nybyn är det -35 och jag tänker då inte stoppa skallen utanför dörren idag.. Inge jag har planerat att göra iaf.. Får väl muta någon att ta ur min lilla schäfer kille för jag kommer frysa och de vill jag inte göra.. Inga hundar här hemma vill ut i den här kylan och de förstår jag.. För en gångs skull har dom lite hjärna.. Nu ska jag nog gå och bädda ner mig under täket. Bara någon (de vill säga pappa) går ut med indo ! :) Haha.. De är ju sjukt att de är så förbannat kallt.. Vill åka utomlans.. Ha värme, sola och allt sånt sköönt.. Men Nej här sitter man i Ökx i kylan och håller på dö!! Aja man ska inte klaga så nu ska jag gåå.. Hejs..

Freddy Cramling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0