-

Mitt liv började 1 November 2006 och det var de bästa livet jag någonsin har haft.. Just nu har jag inge liv .. Jag har kämpa i motvind för att allt skulle bli bra och jag har kämpa på i nästan 3 år och nu tog motvinden slut och allt bara rasade.. Jag orkar inte leva om det ska vara så här !! Nu vill jag ha till baka mitt liv och sluta kämpa för allt ! Jag saknar dig så satans mkt att det inte finns har gråtit i över 12 timmar och det går inte att sluta.. Nu vill jag ha tillbaka allt som försvann igår innan jag har tappat livsgnistan helt.. Du är mitt allt och det kommer du alltid att vara.. SAKNAR DIG !!

Kommentarer
Postat av: Idaa

du vet att jag finns här för dig <3 dag som natt , vått som torrt <3

2009-10-14 @ 09:25:16
URL: http://idanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0