?!

Jag vänta på älski går och somna så klart ! :) Sen blev man pigg och vi myste lite sen somna han och jag ! :) Vakna för nå tag sen! Kunde inte sova varmt som fan i rummet ! Men nu ska jag äta nå ! Ha de ! Pusshejs <3




Freddy Cramling -
 jag älskar dig mest i världen ! Det finns inte ord att beskriva hur mkt du betyder för mig. Du är det bästa som har hänt mig och jag kommer alltid att älska dig! Med dig kan man prata om allt och du är den ända som förstår! Du är mitt allt ! Älskar dig som fan <3 1 November 2006 och föralltid <3

Jag äslkar dig Freddy Cramling mest av allt har snart delat 2 år med dig och de har varit dom mest underbara 2 åren i mitt liv.. jag kommer alltid älska dig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3 Om en Droppe skulle vara en kram skulle jag ge dig ett helt hav.. du är så underbar<3 Älskar dig nu och för alltid <3 Kyss prinsen min <3 1 NOVEMBER 2006 Föralltid vi två gullet mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0