Sova !<3

Sova är de bästa som finns:) I natt sover jag med min millan eftersom att jag inte vill sova själv och älski har ju farit och jobba och Indo får ju inte sova här nere eftersom att han kissar på mitt golv och det reser sig..

Min dag har börjat med att jag har stigit upp vid halv 8 sen har jag varit med Indo ett tag. Sen gick jag ner till Älski som fortfarnde sov och hade med mig indo som var galen och väckte han sen somnade Indo och då la jag mig oxå och sov.. Sen efter en timme typ så vaknade indo och då gick jag ut med han och sen var jag med älski just sen kom han upp och så for han och då åkte jag till kalixälv och kolla på linnea och eriks hus, och där fick Indo träffa bror Immo som oxå kom dit med Sara och Matias och Liam.. Så då fick han busa av sig lite.. Sen så har jag varit och gått med indo en sväng runt byn och sen så kom älski så myste vi lite innan han for till jokkmokk.. Sen har jag sett nån film på tv med hela familjen och så har jag och danne badat Isa och Igor och sen har jag bada Millan.. Och nu ligger jag här i sängen med millan och ska snart sova..

Imorgon ska jag nog åka med mamma till affären på morgon eller så kanske jag stannar hemma till hon kommer ¨på lunch ! :) Får se hur jag gör måste ju ändå vakna tidigt eftersom att jag har en liten schäfer kille att ta hand om ! :) Ska iaf till bränna n¨å i morrn för jag ska socialträna indo ! :) Om någon vill komma och vara ute med mig och Indo i bränna är de bara att höra av sig.. Nu ska jag sova..

Älskar Freddy Cramling mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0