<3

Vaknade halv 6 igår åkte mot luleå vid 7 tiden sen åkte vi från luleå mot umeå vid 9.. åkte bil hela dagen sen väl framme hos Thomas och Carina så fick jag träffa alla 9 schäferkillarna.. (kär på stört) Tog ett tag att välja vilken jag skulle ha eftersom att alla var så fina och jag satt och kolla hur dom röde sig och skit ! :) Men tillslut hitta jag min lilla Indo så nu har jag tinga den valp jag vill ha.. Fin var han och kommer komma lite bilder sen ! :) Hämtar han den 13:de.. kommer bli spännande.. Saknar min älski mer än nå annat och det suger som fan.. Hoppas att han kommer hit på fredag ! :) Men nu ska jag rulla vidare ! :D Ha de.. Pusshejs <3

Freddy Cramling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0