Alla vet att...

.. jag älskar en person så hemskt mkt att de finns inte ord att beskriva med , han betyder så otroligt mkt för mig och har alltid hjälpt mig med de jag har vela ha hjälp med och han har alltid tid att lyssna på de jag vill säga. Detta är en person ja kan säga allt till och då menar ja ju så klart ALLT ! Den här personen kommer alltid ha en plats i mitt hjärta vad som än skulle hända ! Han är de bästa som någonsin kommer ha hänt mig , han är som en stjärna för mig, ja de går ju som sagt int att beskriva med alla söta ord i världen hur mycket han betyder har delat 1 år och 6 månader med han och det har varit helt underbara månader och jag vet då från dom månaderna att ja kommer alltid vilja dela mitt liv med den här underbara personen! Hur som helt älskar jag han mest i hela världen och det kommer ja alltid att göra! Älskar dig absolut mest gullet mitt ! Freddy Cramling har alltid en plats i mitt hjärta <3

1 November 2006 och föralltid ! <3
Freddy Cramling
HJÄRTA Maya Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0