1 Maj ! :)

Hallå .. Idag har jag och min underbara Etty varoit tsm i 1,5 år :) Jippi ! ! :D Men mmen idag har man tillbringa dagen men han och men Elin och Sebbe varit och äti påNilles och grejjer ! :) Men men sen sofr man hem och städade rummet för att han ska kunna soova så han int kvävs :) Hoho.. som bra ändå ! :D Men men sen så for jag och åkte med dom justg och sen så kom elin ragga vi just for till strumpan och massa skiit.. sen for vi hem och jag fick akut DAMP !! :) å då for vi och körde sen så for ja och freddy hem ! :) Men men igår var de väl ganska bra ... Men men orkar som int skriiiiiva ska fara myyyyyysaaa ! :D Pussheeej <3

Älskar Min Freddy Cramling mest av ALLT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0