.....

Hallåja..
Nu sitter man i grelsbyn.
Jag, Friida och Nina skulle ha tjejkväll
men då kom Runde och Freddy
hit och då blev de ju som int såå !!
 Men men dom spelar Coron och
jag sitter här.. Har som trååkigt !!
Men men tänker och tänker och
kommer int fram till nå känns de som. 
Helt jobbigt allt känns.. Igentligen 
borde jag som vara glad efter som 
de är lov, men de går ju som int 
efter som att de är några personer
som gör mig mer deppig.. 
Såå e de ibland, de ända jag vill veta
är vad jag gjort ?!?!  Tänker och 
tänker men kommer inte fram till 
nå svar ! :/ VRF ??? Liite jobbigt allt e :(

 
Men idag har jag sovit sen väckt 
Freddy för att jag hade damp !! Ovanligt ?
Nejnej.. Sen åt vi sen for vi till bränna och
har köpt en julklapp åt sabina och jonny :)
Kändes ju som braaa :) Sen har jag och
Freddy typ dilla och såå sen for vi till Nybyn,
och där har jag ränsa ut liite kläder från min
garderob, eller de var ju int liite (: Hahah, sen
for vi till Grelsbyn igen och då har vi typ inte
gjort ett skiit !! :) Men men va ska man ikv ?
Jadu ? Vette fan ?!?! Typ sova tidigt eller nå,
för freddy och rune spelar åttabittars och nina
och friida coron så va ska jag ? Plus att Freddy
sen skulle se nå på tv.. Jaja nu ska jag inte sitta
här och skrriva orkar int dee som jobbigt.. Får väl
gå ner och see med grabbarna eller nå ?!?! Aja
nu ska jag iaf draa !! Huhu.. Jul om 4 dagar som jobbigt..
Negativa klubben antäcknar !! Ha de.. Hejs

/ Maya

Sofijah - fly away

Nyårs löften :
* Bli nyttig
* Bli smal igen
* Börja träna mer
* Få super bra betyg


Älskar dig mest gullet mitt. Du betyder ALLT för mig <3
1 NOVEMBER 2006 - och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0