<3

Helgen har varit rätt hyfsad tkr jag ! :P Iaf om man gemför med den brukar vara alltså sova, chilla och äta..

Fredag kom man hem halv 5 då jag älski och frida for till mamma för att lämna hunden, köpa mjukglass och chilla. Efter de for vi till lansån för att hämta Benny och där stanna vi just och såg på en bil osv.. Sen vidare mot bränna då vi for med hela familjen Cramling och käka på nilles.. Efter de så for jag och freddy och la ett blodspår åt indo. I Nybyn tog hunden och for till stugan men Elin, Sebbe, Frida, Benny och så jag och Freddy där Indo var helt galen och bada osv och vi satt och grilla och bara allmänt umgicks :P Mysigt .. Efter de drog vi in till stan igen och chilla osv och sen hem till nybyn och se film och sova ! :P

Lördag vakna vi eller rättare sagt jag vid 9 för att linnea ringde och sa att hon kommer med Chili för att jag skulle vara hundvakt medans hon jobbade. Chili och indo lekte hela dagen, freddy var hemma och fixa i bilen. Jag for med Indo och Chili ut i skogen och la ett godisspår och jag höll på bli galen för att dom bara lekte och ville inte alls lyssna på mig :P vid halv 3 kom linnea hem och då for vi och spåra blodspåret jag och freddy hade lagt ut dagen före.. Gick väl hyfsat bara att indo var så distraherad av Chili och ville bara leka och samma med chili. Men hyfsat gick de iaf, dom gick hela spåret. Efter det for jag linnea och erik på köket och käka. Gott som fan var de och då bestämmde vi oss för att fara och Bowla i kalix. Jag, Linnea, Freddy, Frida och benny skulle fara och när vi väl hämta dom så hade Frida och benny banga ur så de blev bara jag, linnea och freddy som for till kalix. Vi börja bowla kl 8 då jag hade världens flyt och lega typ 100 poäng före linnea och Freddy. Efter ett tag så fick freddy flyt och kom ikapp mig och sen i slutet fick linnea flyt och vann allt. Hon hade 1 poäng för lite för att hamna på poänglistan :P Efter de så spela vi på las vegas eller vad de heter där freddy förlora alla mina pengar:P Haha, var inte så mkt men ändå ! Vi for hem vid halv 12 typ och då for vi förbi g.byn för att freddy sku hämta kläder och så for han med oskar. Så jag och linnea for till nybyn där vi tog ett varv runt byn med hundarna och sen kom freddy då vi typ var hemma och då såg vi film och bara myste tills vi somna..

Söndag vakna jag vid 11. (sent som fan för att vara jag) då gick jag ner. Surra med mamma och myste med hundarna. Sen gick jag och väckte älski :P Efter de så myste vi bara på sen for han hem för att han sku köra frida till Nilles. Sen kom han till mig och då har vi bara myst gärnet tills vi sku äta. sen har vi suttit vid datan och bara gjort ingenting. Efter de så körde han mig till bussen. Saknar han som fan redan. Nu sitter jag i lägenheten och vill ha sommarlov för att slippa åka till piteå varje söndag. Hatar att åka och säga hejdå åt älski. :( Nå väl nu ser jag film osv.. Ska läsa lite och sen ska jag nog sova.

Helgen har iaf varit riktigt hyfsad. Och jag har fått vara med världens underbaraste Freddy<3

Pusshejs ! <3

Freddy Cramling är mitt ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0