Trött!!

Hej är så förbannat trött !! Var hemma igår till halv 1 på natten ungefär då for jag, linnea, erik och maah till pesa träsk och där söög det så då for vi till bränna, snörde av erik och maah på norratallvik och sen ragga vi runt bränna. sen så hitta vi en gråhund som var ann-sofie och hans så då for vi med den till dom och sen så kom polisen till stan och då var linnea livrädd att dom sku stoppa henne.. och sandra satt bak och var som lycklig att hon hade räddat en hund:) Sen kl halv 3 kom vi hem och halv 4 kom freddy hem och då satt jag och freddy i köket och surra tills 4 typ.. sen somnade vi typ 5.. Har vaknat kvart över 8 och är förbannat trött och nu ska jag hämta mig en gooo sak.. ha de.. Pussshej<3


Freddy Cramling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0