Tidsfördriv..

Lovar du att vara ärlig? Jo

Du heter:
Maja Victoria Andersson

Smeknamn: Massa typ, Majzzan, majkish, Majvor och massa mer :)

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Massa :)

Beroende av: Hundar, och telen..

Vem behöver du mest just nu:
Älski

Vad tror folk om dig? Ja hanna trodde ju att jag var en gangster :) HAHA

Stämmer det?
Nej :)

Vad får du oftast komplimanger för?
Fina ögon och att jag är så smal :)

Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning :)

Hur imponerar man på dig?
Var dig själv och spela inte dum..

Brukar du skratta för dig själv?
Händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Hej nå åker buss :) Själv?

Var bor du? Piteå på veckorna , och Överkalix på helgerna

Trivs du där: Jo oftast

Äger du några converse: nej

Vad har du för mobil operatör:
Halebop

Är du allergisk mot något:
Mjölk

Nästa mål i ditt liv: Att få börja tävla och ställa indo och att det ska gå bra :)

Hur svarar du i mobilen:
Hallå ?

Vem ringde du senast?
Älski

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Jaa jag kommer..

Antal timmar sömn inatt: 5 timmar typ.

Sov du ensam: Nejnej

Brukar du komma i tid: Jo typ alltid.

När mår du bra: Då jag är med älski och då jag gör nå jag gillar tex tränar hundarna :)

När blev du fotad senast: I tisdags

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart tror jag nog :)

Vad tycker du om fötter: Äckligt..

Vad saknar du: En massa kompisar..

Hade du en bra kväll igår:
Den dög till en början..

Favorit dryck på morgonen:
Ingen frukost för mig..

Rakar du benen:
Jo

När brukar du oftast gå och lägga dig: På veckorna tidigt och på helgerna sent :)

Är du blyg?
Nej

Sysslar du med någon idrott:
Nej inte innom någon förrening men själv..

Vill du hellre ha mail än brev:
mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vet inte och jag hatar den här frågan..

Har du spytt offentligt: nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Haha, Jävligt mkt :)

Är du nöjd med ditt liv: Ibland

Är du bortskämd: Av pappa :)

Vad gör du i morgon:
Vet inte?

Vad är det värsta du vet? äckliga djur och skit..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
200-300 kanske?

Vad längtar du till? nästa lov:)

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jao

Vad använder du för shampoo?
Olika

En speciell dag du minns:
1 November 2006

Hur gammal är du:
16

Om fem månader: Är det sommarlov

Vem ringer du när du är arg/ledsen: älski

Är det okej att gråta: Ja klart

När grät du senast: igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlans 

Vill du gifta dig:
Jo

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: Nej jobbar på sommaren..

Är du bra på att laga mat: kan om jag vill och orkar.. MVG på hk:)

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon

Vilken ögonfärg har du:
Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0