...

Idag har jag och Elin varit och gått med Bella och Indo sen kom man hem och då har man ätit sen har jag och frida badat Isa och så fick indo ett blött huvud för att han var där och dumma sig.. Träna indo lite idag och det gick jätte bra.. Längtar tills jag får börja tävla.. Nu är han jätte trött och kl 7 kommer hans bror Immo och busar med han så då kommer han oxå vara jätte trött :) Dagen har som varit lååång.. har fan INGE att göra och min pojkvän kan inte ta tummen ur röven och ringa.. nåväl nu ska jag iaf dra och göra nå ! Ha de.. Pusshejs

Freddy Cramling <3


Någon satans Idiot har ändra mitt lösen på msn och jag blir så förbannad att alla ska vara så satans omogna.. ha de..


Söt Millgerd borde oxå fåå träna lite Agility.. vette fan hur jag ska hinna
med allt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0