:p

Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

♥ Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob

♥ Dag 4 – Vad är kärlek.

♥ Dag 5 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min första kärlek.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

♥ Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 - Min favoritfärg

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Jag heter Maja Victoria Andersson och är 17 år. Bor i Öjebyn där jag går skola, Grans naturbruksskola inriktning hund. Åker hem på loven och vissa helger till lilla Överkalix där några från familjen bor. Jag är yngst i familjen av 5 barn.. Jag äger två underbara hundar som heter Millan och Indo. Dom är mitt allt !! Indo är med mig på skolan och millan bor hemma med mamma, pappa och syster. Hundar är då mitt största intresse, annars hade jag nog aldrig haft en schäfer.. Jag har underbara vänner här i Öjebyn och en härlig pojkvän som bor i ökx.. Vi träffas dock inte så ofta med livet går vidare ändå ! Vette tusan vad jag ska skriva om mig själv och mitt liv.. Kan ju berätta om mina syskon, den älsta heter Daniel och bor i luleå med sin flickvän Renée, näst älsta heter Simon och bor i Karlstad med sin flickvän Frida och min älsta syster som är mittenbarnet heter Linnea och bor i Ökx med sin pojkvän Erik och näst yngsta som heter Frida och bor hemma med Mami och Papi och så jag då.. Våran familj kryllar av hundar men de gillar jag ! :P Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer än att jag älskar mina syskon och mina föräldrar och alla pojk och flickvänner ! :P


En bild på mig och min schäfer då han var valp ! :P

Kommentarer
Postat av: Syster L

Vi älskar dig oxå !! <3

2010-12-10 @ 19:26:06
URL: http://lainnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0