:p

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

♥ Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob

♥ Dag 4 – Vad är kärlek.

♥ Dag 5 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min första kärlek.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

♥ Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 - Min favoritfärg

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Mina syskon !

Daniel är den älsta i syskonskaran.. Han är född 1986 och bor i luleå tillsammans med sin flickvän Renée och deras hund Igor.. Han jobbar på Müllers! Dom ska ha barn i Mars tror jag och då blir jag faster ! :) Daniel är iaf den av alla mina syskon som har plågat mig mest ! :) Men sånt är livet !



Simon är den näst älsta i syskon skaran.. Bor med sin flickvän Frida i Karlstad och pluggar någonting som jag inte vet vad.. Han är född 1987 och gillar musik.. Han är väldigt händig och gillar att hålla på med hantverk.. Han träffar jag inte så ofta..



Linnea är älsta systern och mittenbarnet..Född 1990.. Hon umgås jag med ganska mycket då jag är hemma.. Hon bor i Överkalix med sin pojkvän Erik och deras hund Chili.. Vi tränar hund tillsammans och umgås.. Linnea är en bra syster som man kan säga de mesta åt.. Ibland kan hon gå en på nerverna men de funkar oftast ganska bra ! Indo är kär i Chili och håller på ta ihjäl henne då dom leker ! :) Hon är en mkt bra syster <3



Frida är näst yngsta barnet och är född 1992.. Vi umgås mkt då vi väl träffas och är på samma ställe samtidigt.. Henne kan man oxå säga de mesta åt.. Bor hemma med mamma och pappa.. Är i luleå från torsdag till lördag hos bror daniel för att hon gör praktik i luleå ! Bråkar inte så ofta.. Hon är shopping galen, fåfäng och tvärt emot mig ungefär :) Hon är oxå en mkt bra syster <3



De här är mina underbara syskon ! :) Älskar er <3



Älskar er syrror ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn3a

Va gulligt du är !! :D Love U <3

2010-12-20 @ 22:17:35
URL: http://lainnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0