Tidsfördriv

Jag har insett att den jag senast pussade var - Freddy
Jag pratar - Ofta
Jag avskyr - Svek
Min/Mina bästa vän/vänner är - Frida Cramling, Emma Bergbäck, Ida Nyström, Angelica Jönsson och Viktoria Svedberg !
Min första riktiga vän heter - Ida Nyström
Kärlek är - Det bästa som finns !
När jag borstar tänderna - Står jag på toa och speglar mig samtidigt ! :)
När jag lagar mat - Är jag trög !
Jag tänder på - Älski
Jag är rädd för - Småkryp!
Den värsta känslan är - Att fölora det som betyder mest !
Den bästa känslan är - Att vara lycklig!
Jag är bäst på - att simma !
Jag är sämst på - att ljuga
Om jag var ett djur skulle jag vara - Delfin eller Apa
Min mobiltelefon är - alltid med mig.
När jag vaknar på morgonen - Så vill jag fortsätta sova !
Just nu tänker jag på - vad jag ska göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0