Nu är det..

.. bara 18 dagar kvar till London ! Pirrit med kul ! :) Hade tänkt att jag ska börja skärpa mig och börja skriva mer i bloggen !:) Iaf tills vi åker till London för då kommer jag absolut inte ha tid :) Ett samtal där ifrån kostar typ 5,40 kr och ett sms kostar typ 3 kr så kommer inte kunna skriva eller ringa typ nå ! :( Ett sms får räcka .. Kommer sakna älski hur mkt som helst ! Men då har vi ju internett på hotellet så får väl skriva med alla där på msn eller nå ?! :) Önska att man fick ta med en utanför klassen om man ville då hade jag tagit med mig älski ! :) Svårt utan han men nog ska de lösa sig ! Nu ska jag iaf ta en dusch sen kanske jag drar in mot bränna ? Aja vi hörs. Pusshejs <3


Freddy Cramling <3


Jag äslkar dig Freddy Cramling mest av allt har snart delat 2 år med dig och de har varit dom mest underbara 2 åren i mitt liv.. jag kommer alltid älska dig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3 Om en Droppe skulle vara en kram skulle jag ge dig ett helt hav.. du är så underbar<3 Älskar dig nu och för alltid <3 Kyss prinsen min <3 1 NOVEMBER 2006 Föralltid vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0