Nu är det bara...

.. några fåå SKOLDAGAR kvar innan vi far till london ! :)

Nu idag är det ju tisdag och så har jag onsdag torsdag och fredag kvar denna vecka, sen nästa vecka har jag bara måndag sen är det modevisning i luleå ! Veckan där på har jag skola måndag tisdag sen onsdag åker vi ! :) Nåågot chill ! :) 6 skoldagar kan ni fatta ? Helt sinnes sjukt ! Alltså har jag skola den 13, 14, 15, 18, 25 och 26 sen är jag i london 27- 31 !! Sen är det några fåå dagar så ska vi ha musikalen på skolan och sen efter det några få dagar skolavslutning ! Kan ni fatta att tiden börjar dra ihop sig och jag ahr hur mkt som helst att göra i skolan !

Idag har man varit på skolan ! :) Gjort nå biologi prov i 150 minuter var jobbigt som fan att sitta där sen har man haft lite so sen har man typ chilla hela resten av dagen ! Var sjukt död efter provet ! :) Men men nu ska jag rulla vidare ! :)
Pusshejs <3

LÄNKTAR TILL LONDON SOM FAAAN !!

Älskar dig Freddy Cramling mest av allt <3 Kommer sakna dig då jag är i London ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0