Förkylning eller svininfluensan ?

Ja man kan ju unda vad jag har ! Har varit sjuk i en vecka nuu!! Något jobbigt, fast ändå bra så jag har hunni vara sjuk innan London, modevisningen och allt som står på schemat nu ! Sår under näsan från allt snytande och slämm i halsen och tungt och andas + feber på de.. Jag tänkte på en sak idag , hur mkt snoor kan de komma från näsan ? Vars har allt varit innan det kom ut ? Helt sinnes sjukt !

Har typ hunni träffa älsk i en kvart idag ! Han kom hem 4 for hem for till david dissa mig kom hit 6 kom på kvart över att han hade träning.. jobbigt och arg blev jag !! han for och han sa tidigare att vi inte sku sova med varandra så har vi träffa varandra i en kvar bara idag eller kommer han hit sen ? Jag blir så lesss allt !! I helgen ska han väl dricka eller nåå så då blir de inte att umgås då heller kanske ? Aja nu ska jag inte sitta och vara arg .. ska dra vidare med min svininfluensa.. ha de.  Pusshejs <3


Freddy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0