Modevisningen i Kalix..

30 min före vi skulle börja!


Maya säger: Alltså Frida fan va läskigt!

Frida säger: Jo jag menar ju de och säkert helt mkt folk?!

Maya säger: Fan att man ska gå med på sånt här?!

Frida säger: Menar ju de och jag kommer typ riva sönder hela klänning när jag ska gå upp där och skit.

Maya säger: Men jag oxå! Förresten har du någonsin sett mig i en klänning?

Frida säger: Nej, haha.. Inte du direkt! Har du sett mig i en klänning någongång?

Maya säger: Nej, haha.. Du de här är nog inge för oss!

Frida säger: Nej tycker inte jag eller men nu är de ju försent!!

Maya säger: Jo jag menar ju de! Fan oxå, jag svettas som ett ass..

Frida säger: Jag med.. 

(Alla står och viftar med armarna! ) 

Maya säger: Frida du skulle se min faster hur snygg hon är då hon skrattar ! :) Hahaha...

Frida säger: Haha, okej ska kolla då jag går ut. Fast kommer säkert börja skratta då !

Maya säger: Hon sitter där! ( Pekar diskret mot alla ! )

Frida säger: okej haha.. ( Frida går ut efter ett tag ! )

Maya säger: såg du ?

Frida säger: Menar du de? haha.. Hon skratta hela tiden!

Maya säger: Vi ska ut tillsammans nu alla!

Frida säger: Nu kommer jag börja skratta..

( När vi står där ute alla kollar Frida lite på mig och vi urbrister i skratt för att vi tänker båda på min faster ! )


Kvällen sluta ju bra! Båda hade klänning och ingen klänning gick sönder ! :) Men pirrigt var de och det är nog sista gången jag har gått modevisning med en klänning ! :) Huhu.. Sen är de modevisning i Luleå den 20 maj ! Fast med vanliga kläder !

Ha de.  Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0