Vad ska man tro?

Då jag och Freddy kommer på en gräsklippare efter vägen ? Skulle jag passera med en bil skulle jag tro att han hade tappat körkortet, men det hade han ju inte gjort ! :)

Nå ja, vi vaknade hos mig och så for vi till grelsbyn där stannade jag och freddy hämtade gräsklipparen i bränna körde med den till dom klippte gräset och så skulle vi tillbaka till bränna och jag tänkte gå men det fick jag inte för älskii. Så jag hoppade snällt på gräsklipparen och det bar av till bränna PÅ EN GRÄSKLIPPARE! :) haha.. sinnes sjukt måste det ha sett ut.. Som sagt alla glodde som fan och jag höll på skämmas ihjäl men måste ju påstå att vi hade ganska mysigt på den där gräsklipparen :) Nå väl när vi kom fram till bränna for vi då till hans farmor, farfar, mormor och morfar och lämnade gräsklipparen och tog bilden som kändes lite bättre :) Ragga just sen hämta vi hundarna + Frida hos mamma och så åkte vi hem för att pälski skulle och jobba.. och sen har jag varit hemma, har hunnit rensa min garderob och där hitta man ju en jävla massa kläder som var fridas som ska tillbaka till grelsbyn :) huhu. Sen har jag bara gossa med mina hundar och så.. Nu ska jag fara ut och springa.. Har ju som sagt börja mitt nya liv, det innebär att jag ska springa varje dag ! :) Men nu kallar löparskona :) Ha de. Pusshejs <3


Freddy är den snyggaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0