Tiden går fort...

Då var redan klassresan över.. Först tar det länge innan det roliga kommer sen går det fort som fan igenom det roliga.. Men men man kan ju inte stoppa tiden ! Men kul har vi haft ! :)

Onsdag: Jag vaknade kl 3 åkte halv 4 till luleå och kl 6 lyfte planet mot stockholm. Kom till stockholm kl 8 var då där på arlanda i 4 timmar och loda runt sedan kl 11 lyfte flyget till London. Kom till London vid halv 2 hämta vårat bagage och tog tunnelbanan till hotellet där vi bodde.. Chilla på hotellet var ut och åt och gick där i gallerian brevid hotellet och köpte vatten och sånt, sen sov vi och lärarna trodde vi hade smitit ut för att ingen svara på telefonerna eller vakna då dom banka på våran rums dörr.. Men tillslut vakna vi och dom fick veta att vi sov.

Torsdag: Vaknade, tog tunnelbanan in till stan och där åkte vi röd londonbuss runt hela london gick lite sen åkte vi båt efter hela kanalen där i london, gick på lite affärer i oxford street och sen åt vi middag och chilla i området där vi bodde.

Fredag: Vaknade, tog tunnelbanan in till waxkabinetten och kolla där och gick i spök tunneln som var läsig som fan. Sen tog vi en fika och åkte London eye efter fikan och sedan åt vi middag och shoppa lite..

Lördag: Vaknade, for till camden för att shoppa. Gjorde bort oss i ett fish and chips stånd, stod och snacka skit om killen som gjorde maten sen fråga han på engelska vars vi kom ifrån och vi svara sverige och då fråga han på svenska vars ifrån sverige och då fick vi skämmas.. Vi shoppa i camden och sen hade vi picknink i hayde park och sedan åt vi middag och for hem till gallerian och chilla sen sov vi.

Söndag: Vi vaknade, packade, åt frukost och sedan gav vi oss iväg med tunnelbanan till flygplatsen. Klev på flyget på väg mot stockholm , sen var vi på arlanda ett tag där i stockholm i ca 2 timmar sen satte vi oss i flyget på väg mot luleå och satt där och svettades med då lös en röd lampa i planet som dom inte fick att sluta lysa så vi var tvungen byta plan och det andra startade 1 timme senare. Kom till Luleå hämta våra väskor och åkte hem med bil.. Väl hemma packade man upp, åt och sedan for man till älskii :)

Måste säga att vi har haft en bra resa har typ hunni se allt i London och gått flera mil per dag. Trött i benen men det är sånt man får ta för man lever ju bara en gång.. och man kände att man blev lite londonbo när man var där:D stressad och jävlig var man! :D haha.. Men lyckad sista resa med klassen hade jag då! Ha de.