SOMMARLOV !!!

I London visade du din fotografgen även shopping var för dig en stark gren
Du knåpar och pysslar när humöret är på topp och kärlekshäftet kom in efter ett långt lopp
I idrott och hälsa har det aldrig varit nåt grin du rör dig och simmar som en delfin. Lycka till Maja


Här är dikten jag fick av Lärarna ! :) Varje år gör dom dikter till alla 9or och de där är då min dikt ! Nu har man gått ut 9an och det känns skönt som fan!! Nu ska man bara gå 3 år gymnasiet och sen kanske jobba eller nå ?! Men nu har jag iaf gjort 9 år på grundskolan! Fan vad jag är glad att jag har gått ut ! I morgon blir det att ha kul ute kring bränna och försöka vinna pengar på nykterhets tävlingen! :)

Då kan jag ju göra en sammanfattning så alla fattar allt från den här dikten. I London fota jag över 700 bilder.. När jag är glad gör jag nå på slöjden vilket jag inte gör då jag är sur. Kärlekshäftet skulle vara inne före påsk och jag lämna in mitt förra veckan. Har varit med på varenda idrotts lektion det här året och älskar att simma och är bäst i min klass att simma :) haha.. då fattar ni kanske allt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0