-

Hallå !

Har jobbat hela veckan och idag och jobbar i morgon.. 9 dagar i rad innan jag har ledigt ! Tungt men pengarna bara strömmar in ! :) Som sagt, det har varit marknad i helgen och jag har jobbat och sen varit ute på kvällarna med tjejerna och dilla på !! Har hunnit vara lite med älski oxå med det är inte mkt.. Helgen var väl rätt okej iaf ! :)

Nu har Älski börja jobba igen åt micke så nu blir de att plågas och sova själv vilket som kommer bli jobbigt som fan !  Vi kommer umgår på helgerna bara.. Sen börjar jag skola i pite så då träffas vi oxå bara på helgerna ! :/ Tråkigt som fan kommer jag ha utan han !! Ska jag vara helt ärlig saknar jag han redan nu och skulle kunna tjuva en bil och fara upp till jockmokk bara för att få en puss eller två.. Förresten är jag sjukt trött efter allt jobbande så jag vill sova men gruvar mig som fan att gå ner i min säng och sova utan älski.. Vi har sovit tillsammans i flera månader.. Så ikv tror jag de blir att sovva i mami och papis säng för dom är i uppsala för då sover jag med hundarna..

Nu ska jag inte skriva så mkt mer.. Jag älskar iaf Freddy som fan och det kommer jag alltid göra ! Jag vill inte vara utan han en sekund ! Han är mitt allt och den bästa som finns ! Älskar han så förbannat mkt ! <3 Kysss<3


Pusshejs <3

Freddy Cramling <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0