-

Måste bara säga att jag älskar Freddy Cramling mer än något annat ! Han betyder allt för mig och det kommer han alltid göra!! Den gången då vi träffades första gången blev jag helt varm. Sen börja vi skriva och så sen den 1 November 2006 blev vi tillsammans jag var hur omogen som fan men du gillade mig förde! Nu har det gått 2 år 8 månader och 6 dagar sen.. Tiden går så otroligt fort då man är kär.. Jag älskar dig mer för varje dag som går, och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.. Du är den underbaraste personen jag vet. För dig kan man berätta allt och du lyssnar. Älskar dig nu och föralltid älskling . Det kommer alltid vara vi två <3 Kyss / Din Maya

1 November 2006
- och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0