Nyår :)

Hallå ! Hade en trevlig kväll igår med tjejorna :) Vi dillade på hos ida först jag Ida Nina Emma och sen kom Sandra :) Dåå var vi där ett tag sen gick vi till emelie och umgicks med Milly Emelie och Anton och sen gick vi vidare till lotta där vi tillbringade kvällen :)

Vi umgicks med massa folk och hade allmänt trevligt
:) Alla drack utom Jag Ida Nina Emma och Sandra som jag vet iaf:) Vilka duktiga flickor vi är :) Huhu var där till halv 12 ? Då var festen slut så alla for åt olika ¨håll :) Själv for jag med Elin Sebbe och Freddy, vi lämnade av freddy på barskens, sen körde vi elin hem och sen åkte jag med Sebbe hem :) Var i grelsbyn dåå och sköt raketer och sen hämta de jag Sebbe Friida och Felle hem freddy och han fortsatte dricka hemma och sen blev han mkt full.. (JOBBIGT SOM FAN ) Han satt och dilla i fyllan vi spelade lite gh och såå sen sov vii :)

Har vaknat idag var trött som fan for hem gick med hundarna och mami en sväng :) Sköönt att vara ute då man e trött:) Har varit hemma och sett One tree hill med syster mig och sen har man ätit och farit tillbaka till grelsbyn :) Nuu sitter jag då här :) Väntar på att Freddy ska sluta spela de dåliga tv-spelet, och komma duscha med mig !! Men jag får nog vänta än ett tag !! :) Men jag får väl fortsätta nörda här då :) huhu..

Nu är ju som sagt 2009 och jag hoppas att de blir ett bra och och att jag kommer vara tillsammans med min sööta prins :D vilket jag kommer :) Tihi, nu ska jag rulla vidare :) Pusshejs <3

// Maya Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0