Jahaja..

då var de Fredag nu har man bara en helg och sen börjar skolan igen :/ TUNGT !! Men är ju bara en termin sen slipper amn ju skolan dära :) Men då är de ju vad man ska gå ?! Jadu.. Denna termin ska jag kämpa som fan i skolan ha värsta pluggis betygen och allt :) Skööööööööööönt :) Men men inatt har älski sovit här vi såg 3 filmer eller jag 2 och sen läste jag och så somnade han före mig:) som sköönt :d ahahha.. men men jag har som int så mkt mer att säga mer än att jag döör snart för att 3 knappar på telen int funkar och då bytte jag till en lika dan tele som jag har fast linneas och den gick int å prata i så jag får snart spyk eller nå sånt !! Jobbigt jobbigt !! Men men ska nog köpaa Frittas tele tillsvidare :)  haha.. men men nu ska jag fara göra nå ! :) Pussshejs <3

Jag älskar min prins Etty :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0