jahaja..

.. nu sitter man i grelsbyn har som int så mkt att säga mer än att jag har sovit bra som fan idag :) Hade ganska mkt överskottsenergi så ville fara åka lite skidor men vem skulle komma med och så tog jag mig aldrig hem och hämta skidorna :) :/ Men de är ju sånt som händer.. Har inte en aning om vad som ska hända idag ! :)

Helgen...
... har inte varit så lyckad kan jag säga har som int gjort ett skit medans alla andra har haft kul !! Ovanligt ? Nej, men de är ju oxå sånt som händer är int så förvänad nå mer. I morgon börjar skolan och jag har int alls lust att vakna och fara, men de är väl ett måste ? Tungt känns de..

Veckan som kommer..
.. kommer jag vara på skolan varje dag och trååka och allmänt vara trött kommer sova varje dag efter skolan ! Kanske åka till mami nån dag men åker nog mest troligt hem.. Har int så mkt mer att berätta om mitt liv mer än att jag länkar redan till nästa helg så jag får sova :)  Ha de braa. Pusshejs <3

// Maya Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0