Jag ville bara säga...

.. Att jag älskar FREDDY CRAMLING mer än något annat, och det kommer jag alltid göra. du betyder allt för mig gullet mitt <3 Den som äns skulle försöka ta dig ifrån mig skulle dö! Du betyder så otroligt mkt att det inte finns ord att beskriva med.. Föralltid vi två älskligen min <3 Kyss<3
Jag äslkar dig Freddy Cramling mest av allt har snart delat 2 år med dig och de har varit dom mest underbara 2 åren i mitt liv.. jag kommer alltid älska dig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag <3 Om en Droppe skulle vara en kram skulle jag ge dig ett helt hav.. du är så underbar<3 Älskar dig nu och för alltid <3 Kyss prinsen min <3 1 NOVEMBER 2006
FÖRALLTID VI TVÅ <3 1 NOVEMBER 2006 - och FÖRALLTID <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta tillsammans låt det alltid vara så !

2009-02-10 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0