hallå !!

Nu sitter man i grelsbyn, ingee ovanligt måste jag säga :) Snart har man gjort en vecka i skolan, det börja ju som segt men nu i slutet av veckan har jag varit pluggis:) Sköönt som fan ! :) Idag har man varit på skolan som vanligt, jobbigt att stiiga upp måste jag säga.. Jobbat som ett psyk.. Sen har man varit med nina och fritta på fenix sen for jag till grelsbyn och gjorde mer lääxa. :) Har gjort ett helt kapitel i matten denna vecka, känner mig som ståålt :) Idag har jag alltså gjort massor med matte sen har jag skrivit nästan en hel novell på typ 3 sidor sen har jag gjort massor med fysik sen mer fysik och sen kolla lite på gymnasie.. I morgon kommer syon till skolan med gymnasievals papprerna och jag har knappt någon aning vad jag ska sööka men tror att de blir i första hand hår och make upp staylist och andra hand grans och tredje hand frisör.. fast kanske har hunnit ändra mig till i morgon.. ska försöka hinna med matte prov i morgon oxå .. Har som mkt jag ska hinna på sen kort dag. Slutar ju halv 1 något sköönt :) Har iaf int så mkt mer att säga än att jag är trött som fan !! Min mamma höll på säga idag att jag var slöö i sjuan och arg och deppig i åttan och nian har jag blivit pluggis :D ahaha.. De är fan sant :D i sjuan gjorde jag int ett skit int ett matte tal på hela året men klara alla prov och i åttan har jag gjorde lite men var mest deppig och hata alla då men hade ju ganska bra betyg iaf och nian har jag typ super betyg och pluggar som fan ! :) Ann sa idag att jag kommer få MVG i teknink och fysik :D då har ja 5 MVG :) Liite bäääd :) Å så har jag 6 VG och resten G :) Fast matten kan jag höja mig för förra terminen gick int de sista provet så bra så fick bara G missnöjd som tusan ! :/ Men ett VG där kan man ju få och ett VG i svenska kan man ju oxå fixa och musik kan man ju oxå fixa ett :) Men men skippa ug för att plugga :D Skönt som fan  ! :) Men nu ska jag sluuta surra :) Ha de :) Pusshejs <3

Jag älskar Freddy Cramling mest <3

Kommentarer
Postat av: frida

va duktig du är i skolan maja :) Om du får mvg i dom där ämnena har du mer mvg än vad jag hade ;)

2009-01-16 @ 17:13:01
URL: http://honheterfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0