.

Kan int släppa att de är just du som har gjort detta ? Du var/är en av dom bästa vännerna jag hade/har. Lita på dig mer än något annat och så sviker du så ?! Förstår bara inte ?! Kunde du inte säga från första början att du int ville ha med mig och int bara göra så där ? De tog så hårt på mitt hjärta så du förstår inte.. Allt känns helt meningslöst just nu att jag inte borde få leva. Vad har jag gjort för fel kan någon svara mig ???!

Vrf ska allt vara så åt helvete just nu ?! Orkar fan int med nåå.. ville bara gråta.. Ett tag trodde jag att jag skulle gråta blod kändes som de och dom gick fan inte att hålla inne. Helt jobbigt . Tack för dom fåå som tröstar mig och hjälper mig då jag har de svårt medan dom andra dissar.. Så hemskt att de var just du . Hatar ungefär 3 personer just nu om int mer.. Åt helvete med allt !! Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0